Un jersei pel meu fill

Al febrer el meu fill va fer un viatge d’intercanvi a Alemanya. Va ser una setmana molt freda. Per això vaig pensar en teixir un jersei per ell. Havia de ser un projecte senzill i ràpid. De seguida vaig escollir el Flax, un jersei teixit d’una peça amb el detall d’unes bandes de punt bobo a les mànigues. Em va costar encertar la llargària adient de les mànigues: els va caldre un parell d’afegits. Sort que nomès vaig haver de desfer el puny!

 

Flax (Tincanknits), fet amb Rowan Pure Wool Superwashed Worsted

Anuncis

Deixa un comentari

