El xal Reyna

Encara que pugui semblar-ho, no sempre teixeixo mitjons. De fet, el primer projecte que vaig acabar aquest any va ser un xal, el Reyna. Naturalmentelanas va organitzar un KAL i em va semblar un projecte interessant per utilitzar llana del stash. A més, m’agraden els xals grans. Vaig decidir emprar una Schoppel-Wolle Zauberball amb una paleta molt tardorenca. Sí, el KAL va començar a l’octubre, però jo, amb el meu ritme de caragol, no vaig acabar-lo fins a gener d’aquest any. Encara que vaig utilitzar per tancar un ganxet un nombre major que el de les agulles, no em va quedar gens elàstic i em resultava incòmode d’usar. La solució va ser desfer el tancament i utilitzar el picot bind-off. Casualitats de la vida, el cabdell estava per la secció taronja i va fer contrast amb la vora violeta fosca.

Captura de pantalla 2017-05-08 a les 0.02.38

Xal Reyna (Noora Laivova), fet amb Schoppel-Wolle Zauberball Crazy.

<p style=” margin:8px 0 0 0; padding:0 4px;”> <a href=”https://www.instagram.com/p/BRTS_SFA4pD/&#8221; style=” color:#000; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; font-style:normal; font-weight:normal; line-height:17px; text-decoration:none; word-wrap:break-word;” target=”_blank”>Ara sí! ☺️💪🏻🎶 #knitting #mitja #xal #shawl #kalreyna #chiagooneedles #bcnknitter #instaknitters #igknitters #reynakal2016 #reynakal #schoppelwolle #zauberball #finishingufos #2017stashproject</a></p> <p style=” color:#c9c8cd; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; line-height:17px; margin-bottom:0; margin-top:8px; overflow:hidden; padding:8px 0 7px; text-align:center; text-overflow:ellipsis; white-space:nowrap;”>A post shared by Conchi R. (@larusrr) on <time style=” font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; line-height:17px;” datetime=”2017-03-06T15:21:27+00:00″>Mar 6, 2017 at 7:21am PST</time></p></div></blockquote> //platform.instagram.com/en_US/embeds.js

Xal Reyna (Noora Laivova), fet amb Schoppel-Wolle Zauberball Crazy.

Deixa un comentari

