Nit i dia

La Dolors (naturalmentelanas) va organitzar un KAL per teixir un xal de mida gran, el Diving in recipe. Casualitats de la vida, una de les seves propostes de color em va atrapar de seguida: al meu depòsit llaner secret tenia precisament uns cabdells iguals, adquirits ja feia un parell d’anys. Quina millor manera de fer-los servir? Com sempre, la Dolors escrigué tot un tresor de consells al grup de ravelry per fer-nos més senzill assolir la nostra meta: un xal gran i molt amorós.

Vet ací la foto del meu xal, ple de color com un arc de sant Martí doblat en un cel gris:Diving in recipe, versió diürna (Mam’zelle Flo) fet amb Hjertegarn Sock 4 i Lang Yarns Jawoll Magic Dégradée

Vaig quedar tant satisfeta del resultat que vaig començar un altre xal, regal d’aniversari per ma mare, amb un colorit molt diferent. L’inspiració cromàtica em va venir del nom del color escollit: twilight (crepuscle). I així, al xal es veu esvair-se el color, com els raigs del sol al cel fosc i nocturn:

 

Diving in recipe, versió nocturna (Mam’zelle Flo) fet amb Schachenmayr Regia Desing Line by Arne & Carlos and Katia Olé Socks Comfort.

 

Anuncis

Deixa un comentari

