Swapetines 2016 (9): revelació

El divendres vaig rebre el paquet de la meva sorprenedora. Aquest any m’ha tocat en sort ovejitabe. Ha estat tota una sorpresa, no només perquè, com sempre, ni m’ho imaginava, sinó també perquè és qui ha rebut el meu paquet.

Com que una imatge és millor que mil paraules, ací teniu. Aquesta és la tapa de la capsa on venia el meu tresor:

 

 

 

L’interior de la capsa:

 

 

Regals: llana, té, marcapunts, pins llaners, una bossa per portar projectes … (també hi havia una tableta de xocolata Lindt, “misteriosament” desapareguda abans de fer la foto):

I els mitjons, fets amb Drops Fabel:

El viernes recibí el paquete de mi swapetina sorprendedora. Este año me ha correspondido ovejitabe. Ha sido toda una sorpresa, no sólo porque, como siempre, ni me lo imaginaba, sino porque ha sido también mi swapetina sorprendida. Como una imagen vale más que mil palabras, pasemos a las fotos. Son de la tapa de la caja donde venía mi tesoro, del interior, con los regalos envueltos, de los regalos (lana, té, pines laneros, marcadores, una bolsa portaprojectos … también había una tableta de chocolate Lindt, “misteriosamente” desaparecida antes de las fotos), y, por supuesto, de los calcetines (hechos con Drops Fabel).

 

8 pensaments a “Swapetines 2016 (9): revelació”

Deixa un comentari

