Mitja dotzena de barrets

Aquest any m'he fet el propòsit de teixir 12 barrets. Malauradament l'hivern ha estat molt càlid, massa per portar llana al cap. Havent acabat el barret de llana islandesa, vaig decidir ajornar el repte de barrets. Pel meu viatge setmanal vaig portar-me per teixir unes mitenes (una és acabada), els mitjons dels swapetines i el xal del #divinginsokal. Cap barret a la maleta. Dilluns va canviar el temps: baixada de temperatures i vent fred. Sort que a la bossa del xal en projecte hi vaig ficar un cabdell de llana grisa! Vaig començar de seguida un barret, el Windschief de Stephen West. Ja l'havia teixit un parell de vegades, una pel Rafael i altra per la meva neboda: és un patró molt recomenable, senzill i ràpid de teixir. La llana que tenia al meu abast era de gruix fingering, per això vaig posar fil doble. Estic molt satisfeta del resultat. És el 6è barret de l'any!

Windschief (Stephen West), fet amb Hjertegarn Sock 4.

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

