Hodie est pridie Idus Ianuarias

Ja han passat dotze dies des que va començar el nou any. Els inicis d’any sempre són moments adients per mirar cap a enrere i revisar si es van aconseguir les metes proposades. I també és temps per mirar cap a endavant i proposar nous objectius.

El principal propòsit de l’any passat va ser rebaixar el stash de llanes i acabar projectes pendents: vaig teixir poc més de deu mil metres de llana, encara que no tota va ser del stash. Vaig acabar trenta-dos projectes, dels quals només un jersei pel Rafael el vaig començar l’any 2014 i la resta van ser projectes començats en 2015. Hi ha projectes que continuen a la cua de pendents, esperant l’inici, o que romanen en el cistell dels inacabats, malauradament. Això sí, els tres projectes que tenia en la meva llista de prioritaris els vaig acabar. A més del jersei del Rafael, són el apple pie i el milanese loop.

Dos objectius més van ser teixir dotze parells de mitjons (KAL 12socksin2015)  (la qual cosa he aconseguit i  sobrepassat: catorze parells!) i dotze jerseis (TCK12sweaters2015) (només vaig acabar quatre).

2015 ha estat també un any d’intercanvis i de KALs. Els que he aconseguit acabar són:
Ara mateix els meus projectes prioritaris per acabar són una armilla pel meu home, una bufanda per regalar a la meva tia i les manyoples letones. Ja tinc a l’agenda un parell de KALs. De mica en mica, espero que la llista de projectes acabats s’allargi. Els viatges de tren ajuden molt!
Anuncis

Deixa un comentari

