A cap cap hi cap el que cap al meu cap

El meu fill volia que li fes un barret. Va escollir un patró del Stephen West, Windschief. Ja feia un any que era a la cua de projectes pendents. A mitjan decembre, cercant en el stash una llana adient, vaig trobar una malabrigo rios color Paris Night. Heus aquí el resultat:

Captura de pantalla 2015-12-26 a les 9.15.16

Windschief (Stephen West), fet amb Malabrigo Rios.

El segon barret d’aquest mes va ser un diseny de l’Olalla Miranda, el malveira hat (aquest mes van organitzar un kal). Vaig tenir dubtes a l’hora d’escollir llana: les meves opcions eren una malabrigo silky merino, una mica més prima del que demanava el patró, o una drops nepal, una llana que porta un 35% d’alpaca. Va ser aquesta l’escollida. Penso que amb una llana 100 % potser hauria aconseguit una millor definició del punt, però estic molt satisfeta del resultat final. Una borla gran es la rematada perfecta.

Captura de pantalla 2015-12-26 a les 9.28.58

Malveira Hat (Olalla Miranda) fet amb Drops Nepal.

Anuncis

Deixa un comentari

