Un intercanvi de mitjons diferent (2ona. part)

Al juliol vaig rebre els mitjons que va teixir per mi la Jane. Jo no vaig ser tan ràpida com ella teixint: com sempre, vaig començar altres projectes i no va ser fins a començament de l’octubre que vaig decidir quin patró escollir per la meva parella, Yola. Ella va enviar-me un cabdell de Ancient Arts Fibre Crafts color Kitten Nose Pink (sic). Només coneixa aquesta llana pel seu web i vaig quedar enamorada per la seva suavitat i per la subtilesa dels canvis de color (i això que no sóc molt de roses). El patró escollit va ser els Reykjavik socks de Cookie A, senzills de teixir però molt vistosos. Espero que a la Yola l’agraden!

Reykjavik socks (Cookie A.), fets amb Ancient Arts Fibre Crafts.

 

Anuncis

Deixa un comentari

