Quan arribi el fred

L’hivern passat vaig començar una bufanda per un amic, amb uns cabdells de Drops Big Fabel del stash. El patró no era massa complicat, però, com sempre, vaig començar altres projectes i la bufanda va acabar al cistell dels inacabats. Aprofitant una petita baixada de temperatures i els viatges de tren per fi està llesta. Em va sobrar llana, així que vaig teixir el barret Graham, que té una textura similar a la de la bufanda. Aquesta vegada vaig ser molt més ràpida: en un parell de dies el vaig enllestir.

El dilluns vaig enviar el paquet: espero que el meu amic estigui content amb el seu regal.

Boy Knitter Scarf (Ángela Gómez), feta amb Drops Big Fabel.

Graham (Jennifer Adams), fet amb Drops Big Fabel.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Anuncis

Deixa un comentari

