Sota l’ombra de l’arbre del Paradís

El meu desè parell de mitjons de l’any va ser els HiyaHiya Apple Leave Socks. Els vaig començar al bell mig del juny però no va ser fins al 9 d’agost que els vaig poder acabar, tot just a temps per la data de termini del HiyaHiya KAL. Al principi vaig escollir una Noro en colors verds i grisos, la qual escaia molt amb el motiu de fulles de pomer dels mitjons, però no m’acabava d’agradar la definició del dibuix, per la textura irregular de la llana. A més a més el patró era talla única, amb només 60 punts de muntatge, i al fer servir les agulles de 2’25 mm era una mica estret.

Vaig recomençar amb una llana diferent, una Regia amb efecte de tenyit a mà, i, quan tenia feta la cama, vaig decidir que tampoc era aquesta la bona.

Vaig descansar el projecte i per fi a la tercera la vaig encertar, amb una Schopell-Wolle i agulles de 2’50 mm.

 

HiyaHiya Apple Leave Socks (Qianer Huang), fets amb Schopell-Wolle Crazy Zauberball.

Anuncis

Deixa un comentari

