De mitjons, mai n’hi ha prou

A mitjan abril vaig descobrir els KALs organitzats pel grup HiyaHiya patterns al ravelry. No només m’interessaven els patrons, també hi havia premis molt suggestius. Aleshores vaig unir-me a un parell de grups:

  • JT’s Socks – HiyaHiya Free&Fun KAL Apr/May 2015 B. Avui mateix els he acabat. Els he fet al mateix temps, però en agulles separades, aprofitant els viatges amb tren cap a la feina. He fet servir llana del stash.

 

JT’s Socks, (Michaela Orth), fets amb Garnstudio DROPS Fabel.

  • HiyaHiya Vine Lace Socks – Free&Fun KAL Apr/May 2015. Estic fent servir un dels cabdells de Gretaandthefibers sockpremium que la Marga em va regalar als Swapetines 2015.

 

Vine Lace Socks (Quianer Huang), fets amb GretaandtheFibers Sock Premium (color único).

Deixa un comentari

