A les meves agulles ara mateix

He escollit un parell de projectes d’entre la meva llarga llista de pendents, ara que les noies d’un dels grup d’intercanvi del ravelry han propossat aquest any com l’any de rebaixar la partida de llanes i d’acabar projectes.

El primer és el meu xal Sonetto, el qual vaig començar l’estiu passat al KAL de Greta and the fibers. El tenia arraconat en la seva bossa de projectes fins l’últim cap de setmana, que va tornar a la llum. Ara mateix estic fent la catorzena repetició de l’esquema B. Penso que faré fins a vint o vintiuna abans de tancar. Tinc ganes d’acabar-lo. La foto no reflecteix el color d’aquesta bas de Greta, un burgundi que fa pensar en vins de la Borgonya.

image

El segon projecte és un parell de mitjons, los Rande Socks. Són pel meu home i els havia començat amb una Malabrigo Rios, però vaig pensar que una llana de mitjons seria més adient i vaig canviar a una Hjertegarn. Estic fent proves per aconseguir la mida: ara mateix són una mica amples, així que faré servir agulla de 2’5 mm enlloc de 2’25 mm i muntaré menys punts.

image

Anuncis

Deixa un comentari

