2015 Stashdown / WIPdown: un parell de projectes acabats

Per fi vaig acabar el jersei del Rafael, el meu fill. El vaig començar gairebé fa un any. Va ser molt de temps al cistell del projectes pendents, perquè no entenia be una part de les instruccions. Finalment, a la tardor el vaig recomençar. Quan estava a punt d’acabar-lo em vaig quedar sense llana. Sort que vaig trobar un cabdell del mateix blau! És el meu primer jersei top down.

Fibonacci Rings (Ann Budd) fet amb Lanas Stop York Merino i Mondial Superwool.

2015/01/img_3700.jpg

Al novembre de l’any passat vaig comprar tres cabdells de Malabrigo Silky Merino, per fer el Milanese Loop. La botiga picknit organitzava un KAL per fer aquest coll, un dels projectes de la meva llista de pendents. No va ser fins al 12 de gener que no el vaig començar, aprofitant que per feina he d’agafar el tren de dilluns a divendres (un parell d’hores de viatge, anada i tornada). Gairebé tot el teixit el vaig fer al tren. Divendres passat, a la Knit night de All You Knit is Love vaig aprofitar per avançar. El vaig acabar al dia següent. Ara només falta el bloqueig.

Milanese Loop (Tante Ehm), fet amb Malabrigo Silky Merino.

2015/01/img_3702.jpg

Deixa un comentari

