Pink Ribbon Day

Pink Ribbon Day és un esdeveniment anual que té com a objectiu recaptar fons per  donar suport a les afectades per càncer de mama i ginecològics. Vaig trobar informació d’un projecte per fer una flassada amb quadrats de ganxet a la pàgina de spincushions Pinkie Free Crochet Pattern for Pink Ribbon Day . La data de l’esdeveniment és el 26 d’octubre. Com sempre, em vaig assabentar una mica tard, però encara tenia temps per fer un quadrat senzill. Vaig agafar un llibre de la Jan Eaton, 200 crochet blocks for blankets, throws and afghans, i vaig escollir el Sunshine Lace. Ahir el vaig enviar cap a Austràlia. L’iniciativa ha tingut molt d’èxit: crec que podran fer tres flassades.

IMG_3369.JPG

Deixa un comentari

